Původní Overwatch mohl mít týmy o sedmi hráčích místo současných šesti. Ačkoli byl tento koncept tehdy považován za příliš chaotický, vývojáři nevylučují možnost, že by se k němu mohli v budoucnu vrátit.
Overwatch mohl mít větší týmy
Nedávno se tvůrci obsahu pro Overwatch 2, SVB a Flats, setkali s herním ředitelem Aaronem Kellerem a hlavním designérem hrdinů Alecem Dawsonem v rámci podcastu Group Up! Hlavním tématem rozhovoru bylo testování návratu šestičlenných týmů v Overwatch 2.
Během rozhovoru Keller prozradil, že v rané fázi vývoje Overwatchu se testovaly zápasy sedmi proti sedmi. Tato varianta však byla nakonec zavržena, protože hráči měli pocit, že jsou neustále napadáni ze všech stran, což vedlo k příliš chaotickým zápasům.
Keller však zároveň naznačil, že „správná rozhodnutí se mohou časem měnit“ a že není vyloučeno, že by se vývojáři mohli k myšlence sedmičlenných týmů v budoucnu vrátit. Zatím není jasné, zda se vývojáři skutečně rozhodnou otestovat sedmičlenné týmy v Overwatch 2. Nicméně, tato možnost zůstává otevřená.
Obrázek: overwatch.blizzard.com