PlayStation hodlá využívat AI a strojové učení pro zrychlení vývoje her

Sony ve svém novém reportu uvedla, že PlayStation plánuje integrovat AI a strojové učení do vývoje her, aby se urychlil produkční proces a snížily náklady.

Umělá inteligence ve hrách

Společnost ve svém nedávno zveřejněné zprávě zdůraznila, že technologie umělé inteligence umožní tvůrcům efektivněji využívat své IP a vytvářet vysoce kvalitní obsah, který bude dostupný rychleji a za nižší náklady. To by mělo přinést hry k širšímu publiku fanoušků.

Například při vývoji hry Marvel’s Spider-Man 2 již PlayStation využil strojové učení, konkrétně v oblasti rozpoznávání hlasu pro určité jazyky. Díky této technologii bylo možné automaticky synchronizovat titulky s dialogy postav, což výrazně zkrátilo dobu potřebnou k dokončení tohoto procesu.

Další zajímavou inovací, kterou Sony plánuje, je budování Volumetric Capture Studia, které bude schopno generovat 3D data z lidí a míst, což umožní vytvářet vysoce kvalitní obrazové výstupy. Společnost zmínila, že plánuje tyto 3D prostředky, včetně motion capture dat, využívat napříč různými částmi společnosti, a dokonce zkoumá možnost jejich externího prodeje.

Kromě toho Sony pokračuje v průzkumu 3D zpracování v reálném čase ve spolupráci s Epic Games, kde se zaměřuje na použití Unreal Engine jako fyzikálního enginu pro generování herní CG grafiky. Umělá inteligence tak bude hrát již v blízké budoucnosti roli, a to nejen u Sony.

Obrázek: unsplash.com

Příspěvek z superparmeni.eu