Search
Close this search box.

PlayStation a AI? Hermen Hulst promluvil o budoucnosti herního vývoje

Sony Playstation

Hermen Hulst se během oslav 30. výročí značky vyjádřil k budoucnosti AI v herním vývoji.

AI v herním vývoji aneb revoluce s lidskou tváří

Hermen Hulst, spolugenerální ředitel PlayStationu, poskytl při příležitosti 30. výročí značky rozhovor pro BBC, v němž se vyjádřil k roli umělé inteligence v herním průmyslu. Hulst, který se ve společnosti zaměřuje na software, uvedl, že i když AI přináší revoluční změny, její využití musí být vyvážené s důrazem na lidskou kreativitu a autenticitu.

„V herním průmyslu bude existovat dvojí poptávka – po inovativních zážitcích poháněných AI a zároveň po ručně tvořeném, promyšleném obsahu,“ řekl Hulst. Podle jeho slov umožňuje AI výrazné urychlení vývoje her díky procedurálnímu generování obsahu a automatizaci náročných či repetitivních úkolů, které dříve brzdily vývojové procesy.

Na druhé straně však AI přináší i kontroverze. Obavy o pracovní místa, otázky spojené s „kradením identit“ a nejistota mezi vývojáři ukazují, že AI není bez rizik. Hulst zdůraznil, že PlayStation se snaží využívat AI jako nástroj ke zlepšení procesů, nikoliv jako náhradu lidské práce.

Obrázek: playstation.com

Příspěvek z superparmeni.eu

GDS Prague 2024

Pozvánka: GDS Prague 2024 se blíží!

Game Developers Session spojuje konferenci herního vývoje se vzdělávací akcí zaměřenou na střední a vysoké školy, ale i širokou veřejnost. Jedná se o nejstarší středoevropskou konferenci věnovanou vývoji her, herním

Číst dále »