Herní svět obletěla zpráva o masivním úniku dat ze série Halo, obsahujícím nepublikovaný obsah z éry Bungie. Mezitím studio nyní známé jako Halo Studios oznamuje, že budoucí hry přejdou na Unreal Engine 5.
Úniky z historie Halo
Halo a jeho historie jsou pro nás hráče srdcovou záležitostí. Teď ale došlo k něčemu, co nás nutí přemýšlet o tom, co vše bylo za touto legendou ukryto. 90GB uniklých dat, zahrnujících vývojářské nástroje, nedokončené verze her a další obsah, sahá až do roku 1998, do dob, kdy Bungie teprve tvořilo první Halo: Combat Evolved.
Podle prvních informací, které přinesl server VISCERAL, došlo k úniku dat během projektu Digsite, kdy si studio 343 Industries najalo skupinu moderů, aby obnovili ztracený obsah ze starých her. A právě tento proces vedl k odhalení nepublikovaných dat, která nyní kolují na sociálních sítích. Mezi potvrzenými zdroji uniklých informací je i modder, který se na projektu podílel.
Pro fanoušky série jde o fascinující pohled na rané fáze vývoje, kdy Bungie pracovalo nejen na Halo, ale i na dalších hrách, jako byl Oni.
Obrázek: xbox.com