Nejnovější Halo posunulo laťku svojí série v prodejích zase o něco výše.
Microsoft během hovorů s investory ohledně financí prozradil, jak se daří největším titulům závěru roku 2021 a rozhodně je se situací spokojený. Funkcionář Satya Nadella oznámil, že se na Halo už rozhodlo vrhnout více než dvacet milionů hráčů, čímž se z Halo Infinite stává jednoznačně největší launch v historii série. A ačkoliv je Halo Infinite opravdu vydařeným titulem, je nutné podotknout, že velmi důležitou složkou oněch dvaceti milionů je také přítomnost v Xbox Game Passu na PC i Xboxech, díky čemuž si předplatitelé mohli Halo zahrát hned od dne vydání bez dalších příplatků.
I tak ale představuje úspěšnost Halo Infinite opravdu úctyhodná čísla. Stačí vzít v potaz, že jenom na Steamu se hře podařilo dostat přes sto tisicí hráčů hrajících hru současně. To už je číslo, kterého dosahují opravdu pouze ty nejúspěšnější hry a s přihlédnutím k tomu, že velká část hráčů hrála právě skrze Game Pass, je číslo o to úctyhodnější. Špatně si nevedla také Forza Horizon 5, která přilákala rovněž i díky Game Passu 18 milionů hráčů. Právě Game Pass samotný také zaznamenal růst a to procentuálně velmi slušný. Z 18 milionů předplatitelů v roce 2021 se vyhoupl na 25 milionů. Pro Sony jde o hozenou rukavici, protože ačkoliv údajně chystá službu Spartacus, zatím konkurenci pro Game Pass postrádá.
Obrázek: rockpapershotgun.com