V nadcházející sezóně 4 hry Diablo IV, nazvané „Loot Reborn“, se Blizzard rozhodl odchýlit od typického konceptu sezón.
Diablo IV – Loot Reborn Season 4
Místo zaměření na nové mechaniky a sezónní příběhy, vývojáři se rozhodli přepracovat systém vybavení a možnosti stavění postav. Tim Ismay, vedoucí producent sezón, v rozhovoru pro zpravodajský portál IGN sdělil, že nová sezóna přinese zásadní změny ve způsobu, jakým funguje hratelnost Diabla, s důrazem na aktualizaci předmětů.
Sezóna zavede několik významných změn, včetně aktualizace systému předmětů, která zjednoduší affixy, aby byly srozumitelnější a užitečnější. Nový systém „Tempering“ umožní hráčům přizpůsobit si nalezené vybavení. Kompletní přepracování Codex of Power nahradí krystaly a zavede nový, silnější typ „Greater Affixes“. Změny v nové sezóně zásadně přepracovávají systém kořisti v Diablu IV, zejména co se týče stavění postav pro endgame.
Na rozdíl od předchozích sezón bude méně důrazu kladeného na sezónní postavy a příběh. Většina změn, včetně úprav předmětů a přepracování aktivit Helltide pro endgame, bude dostupná pro standardní postavy v Eternal. Přesto vývojáři slibují, že bude stále důvod založit si sezónní postavu.
Event Helltide prošel vážným zvážením a bude nyní plná kultistů a proroků zkázy, představí nové nepřátele, včetně Hellborns a Hellworms. Přepracovaný event tak zvýší výzvy a odměny spojené s touto aktivitou.
Blizzard také oznámil, že 2. května uspořádá livestream s vývojáři, kde proberou zkušenosti z prvního veřejného testu říše (PTR). Nová sezóna Loot Reborn dorazí již 14. května.
Obrázek: blizzard.com
Příspěvek z superparmeni.eu