Chystané RPG Avowed slibuje větší zapojení společníků do herního příběhu. Podle herní ředitelky Carrie Patel budou mít více podnětů k reakci na události, rozhovory i úkoly.
Větší svoboda a volitelná interakce se společníky
V rozhovoru pro GamesRadar+ popsala Carrie Patel, herní ředitelka Avowed, jak se autoři snaží prohloubit vztahy mezi hráči a jejich společníky. Inspirací je „více interaktivity a reaktivity“ – společníci budou pružněji reagovat na vývoj příběhu, komentovat proběhlé rozhovory a reagovat na aktuální úkoly. Již v perexu zmíněná snaha o větší zapojení společníků se v hlavním textu projevuje důrazem na přirozenější chování a bohatší reakce, které mají hráči nabídnout živější herní zážitek.
Podle Patel je cílem vyhnout se dojmu, že by společníci neustále hodnotili či kritizovali každé hráčovo rozhodnutí. Na rozdíl od některých jiných RPG, kde mohou mít společníci extrémní postoje k hráčovým činnostem, má Avowed nabídnout vyváženější a jemnější reakce. Inspirace Starfieldem je zřejmá, avšak vývojáři chtějí směřovat k přístupu, který hráče povzbudí k zamyšlení, aniž by je zároveň připravil o pocit osobní svobody.
Obrázek: xbox.com