Nový titul Light of Motiram od Polaris Quest odhalil 16 minut gameplay záběrů, které hráčům přibližují herní mechanismy. Zatímco někteří oceňují technické zpracování, jiní hru označují za příliš odvozenou od populárních titulů.
Hra plná inspirací, nebo až příliš podobností?
Light of Motiram, nový projekt od Polaris Quest, se konečně předvedl v akci. Představených 16 minut záběrů odhalilo dynamickou hratelnost a propracovaný svět, ve kterém hráči přežívají mezi mechanickými tvory a budují svou základnu. Ačkoliv ukázka vypadá působivě, rychle se rozhořely diskuze o tom, zda hra přináší dostatek originality.
Fanoušci herní série Horizon okamžitě poznali prvky, které si Light of Motiram vypůjčuje – od mechanických tvorů až po přírodní prostředí smíchané s futuristickými prvky. Gameplay ale také ukazuje inspiraci dalšími tituly, jako jsou ARK a Souls hry, což naznačuje širší spektrum herních vlivů. Pro některé hráče je tato kombinace vítaným mixem, zatímco jiní ji považují za nedostatek kreativity.
Ukázka herních mechanismů zahrnuje průzkum otevřeného světa, souboje s robotickými nepřáteli a důraz na přežití. Kromě toho se objevují i detaily jako sběr surovin či budování základny, což dodává hře na hloubce. Nicméně otázkou zůstává, zda tyto prvky přinesou hráčům něco skutečně nového, nebo jen osvědčený koncept v novém kabátu.
Obrázek: lightofmotiram.com