Nový díl série Dragon Age, nazvaný The Veilguard, se od svého předchůdce odlišuje mnoha změnami, včetně přechodu na styl akční RPG.
Dragon Age: The Veilguard a přepracovaný systém tvorby postavy
Série Dragon Age od Bioware je známá svým bohatým příběhem a komplexními herními systémy, které hráčům nabízejí hluboké ponořeni do světa Thedas. Poslední díl, Dragon Age: Inquisition, získal mnoho ocenění za svůj příběh a herní mechaniky, ale zároveň čelil kritice za systém tvorby postav. Postavy vypadaly v herním světě jinak, než jak byly vytvořeny.
V nadcházejícím titulu, Dragon Age: The Veilguard, se však tvůrci rozhodli tento problém vyřešit. V nedávném rozhovoru pro Game Informer kreativní ředitel hry zdůraznil, že nový systém tvorby postav byl přepracován tak, aby reflektoval skutečné osvětlení ve hře, a zaručil, že postavy budou vypadat konzistentně ve všech situacích.
Přechod na akční RPG styl hry byl rozhodnutím, které vyvolalo mezi fanoušky mnoho diskusí a spekulací o kvalitě a směřování série. Inovace v systému tvorby postav jsou odpovědí na dlouhodobé volání fanoušků za větší přesnost a uspokojení.
Obrázek: ea.com