Společnost Nvidia oznámila datum příchodu technologie ray tracing do Diablo 4, což dodá hře od Blizzardu ještě realističtější vizuální zážitky. Aktualizace dorazí společně s dalšími vylepšeními a rozšířeními hry.
Nvidia oznamuje příchod ray tracing do hry Diablo IV
Nvidia nedávno potvrdila, že technologie ray tracing, která umožňuje tvorbu realistického osvětlení, odrazů a stínů, bude implementována do akční RPG Diablo 4. Aktualizace dorazí 26. března, což je pouhé dva dny před předpokládaným vydáním hry na Xboxu. Technologie ray tracing přidá do Diabla 4 realistické odrazy například na brnění a vodních plochách.
Kromě ray tracingu přináší Diablo 4 další inovace jako podporu DLSS 3, což je třetí generace technologie supersampling od Nvidie, která je exkluzivní pro grafické karty GeForce RTX 40. Ačkoli Nvidia neposkytla konkrétní detaily o výkonnosti při zapnutém ray tracingu, ukázalo se, že v kombinaci s DLSS 3 může výrazně zvýšit počet snímků za sekundu.
Obrázek: blizzard.com