Spytihněv, český sólo vývojář, který se proslavil svým retro počinem Hrot, přichází s novinkou, kterou se stává strategie Shrot.
Tvůrce Hrotu chystá nový titul se jménem Shrot
Tento rok si Spytihněv připravil něco extra speciálního pro fanoušky starých RTS strategií. A tou specialitou je titul se jménem Shrot.
Příběh
Shrot nás zavádí do vzdálené budoucnosti, kde lidstvo objevuje novou planetu pojmenovanou Scheeza. Na první pohled nevýrazná, skrývá v sobě bohatství ve formě vysoce kvalitního chmele, což okamžitě vzbuzuje zájem různých galaktických frakcí. Hráč se ocitá uprostřed konfliktu tří znepřátelených organizací, které se snaží ovládnout planetu a získat monopol na tento cenný zdroj. Záhady planety Scheeza však zůstávají skryté a čekají na odhalení.
Hra oživuje klasické principy RTS her, jako byly Command and Conquer nebo Dune, ale přidává do mixu vlastní originální prvky. Inspirací pro hru byla i česká strategie Paranoia, což přináší do hry lokální nostalgie. Hráči se musí vypořádat nejen s budováním a rozvojem vlastní základny a armády, ale také s neustálým tlakem ze strany nepřátel umístěných na různých místech mapy. Unikátní je systém procedurálně generovaných bitev, který zajišťuje, že žádné dvě hry nebudou přesně stejné.
Gameplay Shrotu
Zajímavostí je, že dabing pro hru připraví Spytihněvova maminka a její kolegyně z práce. Hudba ve hře má být laděná do techna.
Na rozdíl od Hrotu, který byl vydáván postupně, se Shrot objeví na platformě Steam v plné verzi 1.0 již 20. června letošního roku. Spytihněvův přístup k vývoji, detailům a inovacím slibuje, že Shrot bude titul, na který si hráči rádi počkají.
Obrázek: SHROT
Příspěvek z superparmeni.eu